The schools work and become folkloric Pluie Strete and lis aministrazions ancje if it does damage to the par slargjâ edificis, folkloric Pluie Strete and becomes stretched:
- lis compresincis no esistin scuasit pluie ni TIMP that schools work ( par une hours setemane) ni Intal TIMP plein (Institut is in cualchi Salvis ancjemò three cun dos oris, but I am Chei that no one viodin compresince) and no one duncje puedin ago grups: dividi la classe par grups di nivel (recupar e svilup) o gjavâ fûr chei fruts che a àn cualchi dificoltât di aprendiment e/o di compuartament.
- i fruts a son ancje 25 par classe (no si rive nancje a movisi)
- al plûf simpri e si scugne fâ ricreazion intai coredôrs e no si puès cori, ni zuiâ cu la bale (se si movisi di une bande a chê altre bisugne sta une vore atents che no ti metin une manute sot dai pîts intant che tu fasis il pas...)
Il probleme, si lu sa, nol è par chei fruts che a rivin a fâ di dut o di chei che di rif o di raf a àn une famee daûr che ur stâ dongje. Il probleme al è di chei che za a partissin plui planc e che dopo no rivin a stâ daûr. A sburtâ si rive ancjemò cun progjets, cu la passion, cu la voie di fâ e di judâ. Ancje bociant, cuant che bisugne spietâ che un frut si madurissi.
Sperìn di rivâ a fâ avonde...
O sin stâts spes pessimiscj cuant che lis vacjis a jerin grassis. Cumò che a son secjis ce vìno di fâ?
0 comments:
Post a Comment